Museumsdepot

Museumsdepotet

Træd ind i fortiden og udforsk den kolde krigs historiske udstyr på nærmeste hold ved at besøge vores museumsdepot. Her præsenterer vi en imponerende samling af civilforsvarets udstyr, og vores erfarne guider vil sørge for, at din oplevelse bliver uforglemmelig. Museet er kun åbent efter aftale, så hvis du ønsker at dykke ned i denne spændende historie, er du velkommen til at kontakte os på mail: museum@danskkoldkrigsforening.dk. Entréen til museet er 40,- kr. pr. person. For at gøre din besøgsoplevelse endnu mere mindeværdig, tilbyder vi efter aftale et lækkert stykke kage og en varm kop kaffe i hyggelige omgivelser, for en samlet billetpris på 75,- kr. pr. person. Tag med os på en rejse tilbage i tiden og oplev den kolde krigs historie gennem autentisk udstyr og gribende fortællinger.

Museet har kun åbent efter aftale. Hvis du vil se museet, så kontakt os på mail: museum@danskkoldkrigsforening.dk

Priser:

Et besøg på museet koster 40,- pr person.

Pris for en guidet rundvisning på museumsdepotet, er 200,- + en entre på 40,- pr person, dog max 25 personer på en rundvisning.

Efter aftale kan vi servere et stykke kage og en kop kaffe i hyggelige omgivelser, ved besøget. Billetpris: 75,- pr person.

Sådan finder du Museumsdepotet:

Vindingvej 3, 8654 Bryrup