Enkelt medlem

Alle myndige personer kan blive medlem af Dansk Koldkrigsforening, og derved støtte Dansk Koldkrigsforenings arbejde med af forske og formidle den kolde krig i Danmark.

Medlemskabet indeholder:

Som medlem af Dansk Koldkrigsforening, modtager du mindst 2 medlemsblade om året. Disse medlemsblade er rigt illustreret og indeholder viden som ikke findes andre steder.

Som medlem af Dansk Koldkrigsforening, bliver du inviteret på mindst 1 foreningstur om året. Turene går til steder med relevans for den kolde krig og som man normalt ikke har adgang til, eller turen bliver fremvist af guider med stor viden.

Som medlem af Dansk Koldkrigsforening, får du rabat på foreningens publikationer og gratis adgang til kommandocentralen og museumsdepotet.

Som medlem af Dansk Koldkrigsforening, kan du være med til foreningens mødeaftner i kommandocentralen, hvor der er mulighed for at møde andre ligesindede og du kan være med i foreningens interessegrupper.

Som medlem af Dansk Koldkrigsforening, modtager du information om foreningens aktiviteter o.l.

Enkelt Medlem koster kun 175,- om året.

Udfyld og indsend formularen for at blive medlem.